Comunicado Chrysallis.

Com a membres de l'Agrupació esportiva ibèrica LGTBI+ (ADI LGTBI+) ens adherim al manifest dels nostres companys de CHYSALLIS (Asociación Estatal de Familias de Menores Transexules) per a exigir una Llei Trans Estatal.

"Els nostres fills i filles existeixen i no seran esborrats. Com a familiars és la nostra responsabilitat no sols de donar-los eines per al seu bon desenvolupament durant la infància i la joventut. També, tenim la responsabilitat de crear una societat més justa on es respectin les seves identitats i drets, on existeixi una educació en la qual totes les persones estudiants aprenguin en diversitat. Una educació a la qual no renunciarem, sent una cosa fonamental tant per als nostres fills i filles com per a la salut de la nostra democràcia.

Continuarem treballant, ara amb més força que mai, per la visibilització de la infància i joventut trans* i pels seus drets. Continuarem lluitant per escoles que eduquin en diversitat, per professionals preparats i amb coneixements adequats per a la cura de la infància i adolescència trans*. En educació, en sanitat, en l'esport... Per una legislació que reconeguin tots els seus drets perquè els drets trans* són drets humans.

Continuarem treballant per una legislació que protegeixi a la infància i joventut trans* de la discriminació sistemàtica, dels delictes d'odi i del ràpid augment d'atacs al fet que està sofrint la nostra comunitat.

Exigim una Llei Trans Estatal.

74376552_2660490424011654_4644706122136027136_n.jpg